صحت

”پاکستان اب ہیپاٹائٹس سی کے مریضوں کی سب سے بڑی آبادی کا گھر ہے”

ملک علی نواز

پاکستان میں ہیپاٹائٹس سی کے مریضوں کی تعداد دنیا میں سب سے زیادہ ہے۔

پاکستان میں اب ہیپاٹائٹس سی کے انفیکشن کی شرح سب سے زیادہ ہے، 2015 سے اب تک 500,000 سے زیادہ لوگ اس مرض میں مبتلا ہیں۔

امریکہ میں سینٹر فار ڈزیز اینالیسز (سی ڈی اے) کے ماہر ڈاکٹر ہومی رضوی کے مطابق پاکستان میں ہیپاٹائٹس سی کے انفیکشن کا عالمی سطح پر سب سے زیادہ پھیلاؤ ہے جہاں ایک اندازے کے مطابق 1 کروڑ افراد متاثر ہیں۔

“پاکستان اب ہیپاٹائٹس سی کے مریضوں کی دنیا کی سب سے بڑی آبادی کا گھر ہے یہاں تک کہ چین، بھارت اور نائیجیریا کو بھی پیچھے چھوڑ دیا گیا ہے۔ ہم گزشتہ دو سالوں سے پاکستان کے مختلف صوبائی محکمہ صحت کے ساتھ کام کر رہے ہیں اور تفصیلی تحقیق اور تجزیہ کے بعد، ہم نے پایا کہ پاکستان میں 2015 سے 2021 تک تقریباً پانچ لاکھ نئے ہیپاٹائٹس سی کے انفیکشنز سامنے آئے۔ ہیپاٹائٹس سی کے مریضوں کی کل تعداد کا تخمینہ دس ملین لگایا گیا ہے، یہ دنیا میں سب سے زیادہ ہے۔” ڈاکٹر رضوی نے کراچی میں ایک نیوز بریفنگ کے دوران بتایا۔

ڈاکٹر رضوی کے مطابق پاکستان کو مصر سے سبق سیکھنا چاہیے جس نے ممکنہ طور پر مہلک وائرس کی شرح کو کامیابی سے کم کیا ہے، 2015 میں، مصر میں ہیپاٹائٹس سی کے انفیکشن کی چوتھی سب سے زیادہ تعداد تھی، آج، اس کا سترہویں نمبر سب سے زیادہ ہے، ”مصر نے اپنی پوری آبادی کی سکریننگ کے لیے ایک قومی پروگرام قائم کیا اور ہر اس شخص کا علاج کیا جو مثبت آیا۔”

Show More

متعلقہ پوسٹس

Back to top button